Hermes Heren 1 Forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Ruben's eigen HIVorum

2 plaatsers

Ga naar beneden

Ruben's eigen HIVorum Empty Ruben's eigen HIVorum

Bericht  Petterpils za nov 08, 2008 1:21 pm

Kijk eens vriendje Schilder, hier mag je naar hartelust over je aidsproblemen praten Rolling Eyes

redhatt11 schreef:wie heeft er nu aids want dat kan ik nog niet uit de verhalen opmaken?! Rolling Eyes

redhatt11 schreef:ik bijt wel de spits af om op mijn vraag terug te komen ik niet!! of tim moet het me onlangs gegeven hebben... of jaap want ik hoorde een gerucht tijdens onze intesieve training van vrijdag dat jaap ook aids heeft maar tenzij je het kan krijgen van world of warcraft spelen heb ik het niet want hoe raar het ook klinkt ik heb het nog niet gedaan met de hunk van het team wat een schande is uiteraard. Maar dat is mede te danken aan de uitsmijters van de pimpandoer want ik mag er nooit in blijkbaar heb je zoiets als een glazen luifel voor je ogen nodig en een WOW (world of warcraft) edition legendary pasje hebben, laat ik die nu toevallig niet hebben tot mijn verbazing kom ik er dus niet in dat is mijn reden. wat is die van jullie

Petterpils
Admin

Aantal berichten : 85
Registratiedatum : 29-10-08
Leeftijd : 39
Woonplaats : Den Haag / Huisduinen

http://everyoneweb.com/hermesheren1

Terug naar boven Ga naar beneden

Ruben's eigen HIVorum Empty Re: Ruben's eigen HIVorum

Bericht  redhatt11 za nov 08, 2008 2:35 pm

Petterpils schreef:Kijk eens vriendje Schilder, hier mag je naar hartelust over je aidsproblemen praten Rolling Eyes

redhatt11 schreef:wie heeft er nu aids want dat kan ik nog niet uit de verhalen opmaken?! Rolling Eyes

redhatt11 schreef:ik bijt wel de spits af om op mijn vraag terug te komen ik niet!! of tim moet het me onlangs gegeven hebben... of jaap want ik hoorde een gerucht tijdens onze intesieve training van vrijdag dat jaap ook aids heeft maar tenzij je het kan krijgen van world of warcraft spelen heb ik het niet want hoe raar het ook klinkt ik heb het nog niet gedaan met de hunk van het team wat een schande is uiteraard. Maar dat is mede te danken aan de uitsmijters van de pimpandoer want ik mag er nooit in blijkbaar heb je zoiets als een glazen luifel voor je ogen nodig en een WOW (world of warcraft) edition legendary pasje hebben, laat ik die nu toevallig niet hebben tot mijn verbazing kom ik er dus niet in dat is mijn reden. wat is die van jullie

nice maar ik denk ik stoor het gesprek even want dat was veel te serieus

redhatt11

Aantal berichten : 9
Registratiedatum : 04-11-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Ruben's eigen HIVorum Empty Re: Ruben's eigen HIVorum

Bericht  Petterpils za nov 08, 2008 4:47 pm

jah ik dacht al dat jij dat dacht, maarja, van de 190 berichten op dit forum ben ik blij dat er ongeveer 4 serieus zijn Neutral ..maar ben je dan niet blij en vereerd met je eigen forumpagina? I love you

Petterpils
Admin

Aantal berichten : 85
Registratiedatum : 29-10-08
Leeftijd : 39
Woonplaats : Den Haag / Huisduinen

http://everyoneweb.com/hermesheren1

Terug naar boven Ga naar beneden

Ruben's eigen HIVorum Empty Re: Ruben's eigen HIVorum

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven


 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum