Hermes Heren 1 Forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

OEFENWEDSTRIJD EN VELDTRAINING

2 plaatsers

Ga naar beneden

OEFENWEDSTRIJD EN VELDTRAINING Empty OEFENWEDSTRIJD EN VELDTRAINING

Bericht  Carlebur vr jan 30, 2009 2:22 pm

Lieve teamgenoten,

Gister heeft de coach van Sneek heren 1 gemaild met de vraag of wij 22 februari een oefenwedstrijd tegen ze en Zutpen willen spelen. Dit is een week voordat onze inhaal wedstrijd tegen Flevoland is. Dit zou een mooie gelegenheid zijn om weer btje het gevoel terug te krijgen. Ik probeer jullie vandaag en morgen allemaal te bereiken, maar als je dit leest en ik heb je nog neit gesproken wil je dan even reageren. Tis voor 22 februari, das op een zondag.

Aanstaande vrijdag eerste training. Laat even weten of je niet kan.
Tot vrijdag!!!

XXX

Carlebur

Aantal berichten : 52
Registratiedatum : 04-11-08
Leeftijd : 34
Woonplaats : Huisduinen

Terug naar boven Ga naar beneden

OEFENWEDSTRIJD EN VELDTRAINING Empty Re: OEFENWEDSTRIJD EN VELDTRAINING

Bericht  Petterpils za feb 21, 2009 7:18 pm

Hier even belangrijke info over de oefenwedstrijd van komende zondag (22 februari)!!
Zutphen heeft afgezegd voor zondag, dus alleen de oefenwedstrijd tegen Sneek gaat nog door, en wel gewoon OP DE LINIE IN DEN HELDER!! Misschien voor de mensen die niet naar de andere kant van het land konden komen een reden om nu wel te komen!!!!!!!!
- 13:00 uur drankje, gesprekje, theekransje, etc.;
- 14:00 uur aanvang wedstrijd Hermes - Sneek;
- 15:30 borreltje en hapje in het clubhuis (Nodig iedereen die het leuk vindt om een drankje mee te doen lekker uit, het verhoogt de feestvreugde).

De geblesseerden (we hebben er genoeg) onder ons zijn natuurlijk ook van harte welkom.
Voor vragen, bel me even of stel ze vanavond op de training!!! Want die gaat vanavond gewoon door natuurlijk..

Om met de organisator, die met z'n snikkel in een Oostenrijks champagneglas hangt, te spreken:
Kusje op je lusje, tot vanavond/zondag! Groeten, Tim

Petterpils
Admin

Aantal berichten : 85
Registratiedatum : 29-10-08
Leeftijd : 39
Woonplaats : Den Haag / Huisduinen

http://everyoneweb.com/hermesheren1

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven


 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum