Hermes Heren 1 Forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Helderse Open Sjoelkampioenschappen

4 plaatsers

Ga naar beneden

Helderse Open Sjoelkampioenschappen Empty Helderse Open Sjoelkampioenschappen

Bericht  Petterpils zo nov 02, 2008 1:28 pm

Voor diegenen die het interesseert nog even een kort verslag van de Helderse Open Sjoelkampioenschappen waar ik gister aan mee heb gedaan. In De Boerderij in de Schooten vond deze geweldige happening plaats. En om alle vooroordelen over sjoelen even de wereld uit te helpen: ze kloppen...wel. Rolling Eyes ..ja, het zijn inderdaad voornamelijk oudere mensen en ja, ze zijn vreselijk fanatiek. Ik heb nog nooit mensen van achter in de 70 zo parkinson-loos de ene na de andere sjoelsteen naar binnen zien schuiven.. (jah, in die bak) Ik was met mijn voltallige fanclub (Bart #6 ) naar de Schooten afgereisd om daar de Sjoelwisseltrofee mee naar huis te nemen, maar ik had al snel door dat dat een moeilijke opdracht zou gaan worden. Ook omdat het bier heel goedkoop was trouwens. ..Hoewel ik natuurlijk als een echte hockeyer na elk biertje beter ging sjoelen.
Ik heb meegedaan samen met twee medewerkers van de Helderse Courant. De weddenschap was: als ik onderling hoger eindig dan zij, dan moesten zij een training mee hockeyen. Als zij hoger eindigden, moest ik een training mee karate doen. Spannend dus Suspect .
Ik kan jullie vertellen: ik ben twee-na-laatste geeindigd. Neutral
MAAR gelukkig waren de twee onder mij onze vrinden van de krant! Razz Wij hebben dan ook binnekort twee gast-trainingsleden, van de datum (waarschijnlijk 21 nov.) houdt ik u op de hoogte.. De ultieme kans om te laten zien hoe fanatiek hermes heren 1 wel niet is haha.
Eindoordeel voor een avondje sjoelkampioenschappen:
Superavond, leuk om met meerdere teamleden een keertje te doen, leuke sfeer, goedkoop bier, patatje oorlog aanwezig, en leuke mensen.
Volgende keer bowlen.

Groeten, jullie aller sjoelkampioen, Tim #7.

Petterpils
Admin

Aantal berichten : 85
Registratiedatum : 29-10-08
Leeftijd : 39
Woonplaats : Den Haag / Huisduinen

http://everyoneweb.com/hermesheren1

Terug naar boven Ga naar beneden

Helderse Open Sjoelkampioenschappen Empty teamweekend

Bericht  sannie zo nov 02, 2008 7:41 pm

ik hoor het al tim
neem jij de sjoel bak mee naar het teamweekend?? Very Happy Razz

sannie

Aantal berichten : 41
Registratiedatum : 02-11-08
Leeftijd : 32
Woonplaats : Den Helder

Terug naar boven Ga naar beneden

Helderse Open Sjoelkampioenschappen Empty Re: Helderse Open Sjoelkampioenschappen

Bericht  Koen ma nov 03, 2008 3:48 pm

Neem jij je dambord maar niet mee sander anders raak je weer geblesseerd Very Happy .
(heb echter weinig recht van spreken)

Koen

Aantal berichten : 34
Registratiedatum : 31-10-08
Leeftijd : 113
Woonplaats : Amsterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Helderse Open Sjoelkampioenschappen Empty Re: Helderse Open Sjoelkampioenschappen

Bericht  sannie ma nov 03, 2008 9:19 pm

of jij lekker recht van spreken heb pinkie Smile

sannie

Aantal berichten : 41
Registratiedatum : 02-11-08
Leeftijd : 32
Woonplaats : Den Helder

Terug naar boven Ga naar beneden

Helderse Open Sjoelkampioenschappen Empty Re: Helderse Open Sjoelkampioenschappen

Bericht  Koen ma nov 03, 2008 10:40 pm

haha wist dat je het ging zeggen was je al voor ei Very Happy

Koen

Aantal berichten : 34
Registratiedatum : 31-10-08
Leeftijd : 113
Woonplaats : Amsterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Helderse Open Sjoelkampioenschappen Empty Tim the Sjoelking

Bericht  De Coach vr nov 07, 2008 10:04 pm

Tim,
geweldig jongen gefeliciteerd met dit grote succes. Dit is pas publiciteit genereren. Je kan zo bij Obama in het team. Petter is the better. Sjoel is cool!
De coach

De Coach

Aantal berichten : 2
Registratiedatum : 07-11-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Helderse Open Sjoelkampioenschappen Empty Re: Helderse Open Sjoelkampioenschappen

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven


 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum