Hermes Heren 1 Forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Nabeschouwing wedstrijd Hermes - Strawberries

4 plaatsers

Ga naar beneden

Nabeschouwing wedstrijd Hermes - Strawberries Empty Nabeschouwing wedstrijd Hermes - Strawberries

Bericht  Chris-is-tof ma nov 10, 2008 6:29 pm

Deel hier met elkaar wat jullie vonden van de wedstrijd, hoe deze volgens jullie verliep.
En vertel hier ook wat jullie opviel aan het spel van de tegenstander zodat we daar misschien de volgende keer dan wat aan kunnen doen.
Laat alle negatieve/slechte dingen van de wedstrijd dus weten en vertel ook zoveel mogelijk postitieve/goede dingen van de wedstrijd!

Chris-is-tof

Aantal berichten : 17
Registratiedatum : 31-10-08
Leeftijd : 32
Woonplaats : Den Helder

Terug naar boven Ga naar beneden

Nabeschouwing wedstrijd Hermes - Strawberries Empty Re: Nabeschouwing wedstrijd Hermes - Strawberries

Bericht  Koen ma nov 10, 2008 8:30 pm

Robbert had gescoord!


Laatst aangepast door Koen op di nov 11, 2008 6:08 pm; in totaal 1 keer bewerkt

Koen

Aantal berichten : 34
Registratiedatum : 31-10-08
Leeftijd : 113
Woonplaats : Amsterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Nabeschouwing wedstrijd Hermes - Strawberries Empty Re: Nabeschouwing wedstrijd Hermes - Strawberries

Bericht  Petterpils ma nov 10, 2008 10:04 pm

Bedankt Koen, die opmerking is als ketchup bij vis: NIET NORMAAL!! Evil or Very Mad
Maareh okej.. wedstrijd was een goeie stap voorwaarts, bij vlagen laten zien dat we redelijk goed kunnen hockeyen en niet hoeven onderdoen voor de tegenstanders in deze klasse denk ik.. Maar de nederlaag in de laatste minuten was wel erg zuur.. en onverdiend, een gelijkspel was het minste wat we verdienden gister..
Meest positieve vond ik de af en toe mooie combinaties, dankzij betere passing en positiespel.. Er zit wel een stijgende lijn in denk ik..

Petterpils
Admin

Aantal berichten : 85
Registratiedatum : 29-10-08
Leeftijd : 39
Woonplaats : Den Haag / Huisduinen

http://everyoneweb.com/hermesheren1

Terug naar boven Ga naar beneden

Nabeschouwing wedstrijd Hermes - Strawberries Empty Re: Nabeschouwing wedstrijd Hermes - Strawberries

Bericht  Pieter di nov 11, 2008 5:28 pm

Petterpils schreef:Bedankt Koen, die opmerking is als ketchup bij vis: NIET NORMAAL!! Evil or Very Mad
Maareh okej.. wedstrijd was een goeie stap voorwaarts, bij vlagen laten zien dat we redelijk goed kunnen hockeyen en niet hoeven onderdoen voor de tegenstanders in deze klasse denk ik.. Maar de nederlaag in de laatste minuten was wel erg zuur.. en onverdiend, een gelijkspel was het minste wat we verdienden gister..
Meest positieve vond ik de af en toe mooie combinaties, dankzij betere passing en positiespel.. Er zit wel een stijgende lijn in denk ik..


+1 Smile

Pieter

Aantal berichten : 10
Registratiedatum : 31-10-08
Leeftijd : 34
Woonplaats : Groningen

Terug naar boven Ga naar beneden

Nabeschouwing wedstrijd Hermes - Strawberries Empty Re: Nabeschouwing wedstrijd Hermes - Strawberries

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum