Hermes Heren 1 Forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Voorbeschouwing HSC Hermes - KHC Strawberries

+9
Carlebur
Koen
King Amir
Blindganger
Bartje
thomas
Chris-is-tof
Petterpils
iddo
13 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Voorbeschouwing HSC Hermes - KHC Strawberries Empty Voorbeschouwing HSC Hermes - KHC Strawberries

Bericht  iddo vr okt 31, 2008 1:53 pm

Wat zijn de verwachtingen?

Welke opstelling moet er gehanteerd worden?

Kortom, laat allemaal je licht schijnen over de komende wedstrijd!




affraid

iddo

Aantal berichten : 40
Registratiedatum : 31-10-08
Leeftijd : 36
Woonplaats : Huisduinen//Utrecht

Terug naar boven Ga naar beneden

Voorbeschouwing HSC Hermes - KHC Strawberries Empty Re: Voorbeschouwing HSC Hermes - KHC Strawberries

Bericht  Gast vr okt 31, 2008 4:31 pm

Ik zeg wisselspeler

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Voorbeschouwing HSC Hermes - KHC Strawberries Empty Re: Voorbeschouwing HSC Hermes - KHC Strawberries

Bericht  Petterpils vr okt 31, 2008 4:38 pm

verwachting: lastige tegenstander, ze hebben maar 10 doelpunten tegen terwijl wij er 25(!) tegen hebben gekregen..
maar ik denk dat we thuis toch wel wat kunnen laten zien.. en na die 6-0 zijn we dat ook wel verplicht.. Mad

opstelling: we zullen vanavond eens kijken wie er wat laten zien op de training Cool ..

Petterpils
Admin

Aantal berichten : 85
Registratiedatum : 29-10-08
Leeftijd : 39
Woonplaats : Den Haag / Huisduinen

http://everyoneweb.com/hermesheren1

Terug naar boven Ga naar beneden

Voorbeschouwing HSC Hermes - KHC Strawberries Empty Re: Voorbeschouwing HSC Hermes - KHC Strawberries

Bericht  iddo vr okt 31, 2008 4:42 pm

#8 Pieter schreef:Ik zeg wisselspeler

mag toch hopen dat je mij bedoeld? bounce

iddo

Aantal berichten : 40
Registratiedatum : 31-10-08
Leeftijd : 36
Woonplaats : Huisduinen//Utrecht

Terug naar boven Ga naar beneden

Voorbeschouwing HSC Hermes - KHC Strawberries Empty Re: Voorbeschouwing HSC Hermes - KHC Strawberries

Bericht  Chris-is-tof vr okt 31, 2008 6:50 pm

Ik denk dat we de beste opstelling moeten gaan hanteren, want dan is de kans het grootst dat we de punten scoren die we nodig hebben!

Als anderen nog een betere inbreng hebben, hoor ik die graag!

Heren, tot vanvond!

Chris-is-tof

Aantal berichten : 17
Registratiedatum : 31-10-08
Leeftijd : 32
Woonplaats : Den Helder

Terug naar boven Ga naar beneden

Voorbeschouwing HSC Hermes - KHC Strawberries Empty Re: Voorbeschouwing HSC Hermes - KHC Strawberries

Bericht  thomas za nov 01, 2008 12:33 pm

met de best opstelling winnen we altijd

thomas

Aantal berichten : 15
Registratiedatum : 01-11-08
Leeftijd : 33
Woonplaats : Den Helder

Terug naar boven Ga naar beneden

Voorbeschouwing HSC Hermes - KHC Strawberries Empty Re: Voorbeschouwing HSC Hermes - KHC Strawberries

Bericht  Petterpils za nov 01, 2008 3:22 pm

ik ben blij dat we twee van die extreme slimmerds in het team hebben, anders waren we er nooit uitgekomen wie we moeten opstellen Suspect
leve de dj en de shoarmaboer scratch

Petterpils
Admin

Aantal berichten : 85
Registratiedatum : 29-10-08
Leeftijd : 39
Woonplaats : Den Haag / Huisduinen

http://everyoneweb.com/hermesheren1

Terug naar boven Ga naar beneden

Voorbeschouwing HSC Hermes - KHC Strawberries Empty Re: Voorbeschouwing HSC Hermes - KHC Strawberries

Bericht  Bartje za nov 01, 2008 6:18 pm

Ik denk dat Christoffee en Thomassageolie met deze opmerkingen proberen te zeggen dat ze er de volgende wedstrijd niet zijn.


Laatst aangepast door Bartje op za nov 01, 2008 7:32 pm; in totaal 2 keer bewerkt

Bartje

Aantal berichten : 12
Registratiedatum : 01-11-08
Leeftijd : 36
Woonplaats : Leiden

Terug naar boven Ga naar beneden

Voorbeschouwing HSC Hermes - KHC Strawberries Empty Re: Voorbeschouwing HSC Hermes - KHC Strawberries

Bericht  Blindganger za nov 01, 2008 6:44 pm

Opvreten die tegenstander!

Blindganger

Aantal berichten : 21
Registratiedatum : 01-11-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Voorbeschouwing HSC Hermes - KHC Strawberries Empty Re: Voorbeschouwing HSC Hermes - KHC Strawberries

Bericht  Chris-is-tof za nov 01, 2008 8:18 pm

Oke jongens! Dit was een serieus onderwerp, dus blijf ook even series met de antwoorden alsjebieft, anders hebben we er niks aan!
En ik ben er wel gewoon zondag, dan is de kans dat we een goede opstelling hebben groter en dan kunnen we misschien nog winnen!

Chris-is-tof

Aantal berichten : 17
Registratiedatum : 31-10-08
Leeftijd : 32
Woonplaats : Den Helder

Terug naar boven Ga naar beneden

Voorbeschouwing HSC Hermes - KHC Strawberries Empty Re: Voorbeschouwing HSC Hermes - KHC Strawberries

Bericht  Bartje za nov 01, 2008 10:40 pm

Eerst even choulen en dan zien we wel weer verder.

Bartje

Aantal berichten : 12
Registratiedatum : 01-11-08
Leeftijd : 36
Woonplaats : Leiden

Terug naar boven Ga naar beneden

Voorbeschouwing HSC Hermes - KHC Strawberries Empty Re: Voorbeschouwing HSC Hermes - KHC Strawberries

Bericht  Blindganger za nov 01, 2008 10:48 pm

Afhankelijk of je uit- of thuis speelt heb je altijd ook een voorbereiding op de speeldag. Bij een uitwedstrijd zal dat iets anders verlopen dan bij een thuiswedstrijd. De voorbereiding zelf zal uiteindelijk redelijk het zelfde zijn.
Verzamel in ieder geval een uur voor aanvang van de wedstrijd op de locatie waar je uiteindelijk ook zal spelen.

Blindganger

Aantal berichten : 21
Registratiedatum : 01-11-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Voorbeschouwing HSC Hermes - KHC Strawberries Empty Re: Voorbeschouwing HSC Hermes - KHC Strawberries

Bericht  King Amir zo nov 02, 2008 10:04 pm

Tsjaa.
Na een trainingskamp moete we tog wel winne taz..
heb dr zin in, k hoop nummer 1 tot 99 ook. 83 goes for it !

King Amir

Aantal berichten : 23
Registratiedatum : 31-10-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Voorbeschouwing HSC Hermes - KHC Strawberries Empty Re: Voorbeschouwing HSC Hermes - KHC Strawberries

Bericht  Koen ma nov 03, 2008 3:44 pm

Denk dat ik er eigenlijk wel het meest naar uitkijk.
Vindt de basis niet zo belangrijk. Zolang ik er maar in sta Very Happy !!!!!

Koen

Aantal berichten : 34
Registratiedatum : 31-10-08
Leeftijd : 113
Woonplaats : Amsterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Voorbeschouwing HSC Hermes - KHC Strawberries Empty Re: Voorbeschouwing HSC Hermes - KHC Strawberries

Bericht  iddo ma nov 03, 2008 3:49 pm

Koen schreef:Denk dat ik er eigenlijk wel het meest naar uitkijk.
Vindt de basis niet zo belangrijk. Zolang ik er maar in sta Very Happy !!!!!

en ik denk dat je dat kan vergeten Razz je vecht je maar terug Exclamation

iddo

Aantal berichten : 40
Registratiedatum : 31-10-08
Leeftijd : 36
Woonplaats : Huisduinen//Utrecht

Terug naar boven Ga naar beneden

Voorbeschouwing HSC Hermes - KHC Strawberries Empty Re: Voorbeschouwing HSC Hermes - KHC Strawberries

Bericht  Petterpils ma nov 03, 2008 4:21 pm

jah idd stam laat het vrijdag maar es zien op de training Wink
maar k kan me voorstellen dat je er weer zin in hebt en ik moet toegeven: we hebben je gemist.
EN NOU WEER HOCKEYEN AANSTELLER Twisted Evil

Petterpils
Admin

Aantal berichten : 85
Registratiedatum : 29-10-08
Leeftijd : 39
Woonplaats : Den Haag / Huisduinen

http://everyoneweb.com/hermesheren1

Terug naar boven Ga naar beneden

Voorbeschouwing HSC Hermes - KHC Strawberries Empty Re: Voorbeschouwing HSC Hermes - KHC Strawberries

Bericht  Blindganger ma nov 03, 2008 8:57 pm

Strawberries heeft wel met 3-0 van koploper Hoorn gewonnen!

Blindganger

Aantal berichten : 21
Registratiedatum : 01-11-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Voorbeschouwing HSC Hermes - KHC Strawberries Empty Re: Voorbeschouwing HSC Hermes - KHC Strawberries

Bericht  Koen ma nov 03, 2008 9:09 pm

wie is blindganger?

Koen

Aantal berichten : 34
Registratiedatum : 31-10-08
Leeftijd : 113
Woonplaats : Amsterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Voorbeschouwing HSC Hermes - KHC Strawberries Empty Re: Voorbeschouwing HSC Hermes - KHC Strawberries

Bericht  Carlebur di nov 04, 2008 2:00 pm

Je kan er lang of kort overhebben, maar uiteindelijk moet gewoon Carlebur in de spits staan. En de bal aan hem geven. Dan komen er doelpunten. Koen Stam is weer terug en dat vind ik fijn. Christof moet niet zo zeuren over serieus zijn, we nemen jou toch nooit serieus. AAAAAAAAAAAAAAP NOOOOOOOOOOOOOT MIESSSSSSSSSSSS.

Carlebur

Aantal berichten : 52
Registratiedatum : 04-11-08
Leeftijd : 34
Woonplaats : Huisduinen

Terug naar boven Ga naar beneden

Voorbeschouwing HSC Hermes - KHC Strawberries Empty Re: Voorbeschouwing HSC Hermes - KHC Strawberries

Bericht  Petterpils di nov 04, 2008 2:46 pm

Roy heeft Christof wel serieus genomen hoor.. twee keer onder de douche en een keer in de dug-out

Petterpils
Admin

Aantal berichten : 85
Registratiedatum : 29-10-08
Leeftijd : 39
Woonplaats : Den Haag / Huisduinen

http://everyoneweb.com/hermesheren1

Terug naar boven Ga naar beneden

Voorbeschouwing HSC Hermes - KHC Strawberries Empty Re: Voorbeschouwing HSC Hermes - KHC Strawberries

Bericht  Koen wo nov 05, 2008 3:58 pm

Niet om iemand te beledigen maar ik vindt dat we zo moeten beginnen denk dat dit de succesvolste formatie, op mezelf uitgezonderd dan maarja, ga mezelf niet op de bank zetten Very Happy . (hou geen rekening met randzaken zoals weinig trainen en te laat komen).
Olivier Onbepaald Thom

Pieter Koen Amir

Roy

Bjorn Casper Tim

Robbert

Vindt het wel leuk om te horen dat jullie me weer willen zien spelen Very Happy

Koen

Aantal berichten : 34
Registratiedatum : 31-10-08
Leeftijd : 113
Woonplaats : Amsterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Voorbeschouwing HSC Hermes - KHC Strawberries Empty Re: Voorbeschouwing HSC Hermes - KHC Strawberries

Bericht  Chris-is-tof wo nov 05, 2008 4:44 pm

Koen schreef:Niet om iemand te beledigen maar ik vindt dat we zo moeten beginnen denk dat dit de succesvolste formatie, op mezelf uitgezonderd dan maarja, ga mezelf niet op de bank zetten Very Happy . (hou geen rekening met randzaken zoals weinig trainen en te laat komen).
Olivier Onbepaald Thom

Pieter Koen Amir

Roy

Bjorn Casper Tim

Robbert




Ik snap 1 ding niet, waarom staat Bjorn ineens achter (in de verdediging) ingedeeld terwijl hij tot nu toe alle wedstrijd midden heeft gespeeld, en terwijl (volgens mij) zijn plaats op het middenveld is, als ik het goed heb linksmidden. Dus daar kan hij ook het beste de komende wedstrijd staan en dan ga ik of Thomas wel gewoon linksachter staan!
Dit is trouwens ook wel een aandachtspuntje voor wedstrijdjes tijdens de training, ik schreeuw het vaak genoeg op het veld, vind het jammer dat niemand het (wilt) horen. Het gaat even om het wisselen of overnemen van posities.
Voor de zondag-wedstrijden of wedstrijdjes op de training kunnen we positiewisselingen bespreken. Maar tijdens het spelen van de wedstrijden neem je elkaars positie's over totdat het spel even stil ligt (tenzij je snel met elkaar hebt kunnen bespreken dat jij tijdelijk van positie wisselt), dan gaat iedereen gewoon weer snel terug naar eigen positie.
Dit heb ik nog niet echt gemerkt in de zondag-wedstrijden maar met partijtjes tijdens de training sta ik tegenwoordig de hele tijd aan te vallen terwijl ik in het begin toch echt duidelijk zeg waar ik sta, en dat is gewoon mijn eigen positie linksachter.
Ik vind dat hier even wat aandacht aan besteed moet worden voor het ook zover komt in de zondag-wedstrijden!

Terug naar de beste opstelling in mijn opzicht:
(Bjorn naar middenveld en Max midvoor) =


Olivier

Max

Thom

Pieter

Koen

Amir

Christof

Roy

Casper

Tim


Robbert




Laatst aangepast door Chris-is-tof op wo nov 05, 2008 4:50 pm; in totaal 1 keer bewerkt

Chris-is-tof

Aantal berichten : 17
Registratiedatum : 31-10-08
Leeftijd : 32
Woonplaats : Den Helder

Terug naar boven Ga naar beneden

Voorbeschouwing HSC Hermes - KHC Strawberries Empty Re: Voorbeschouwing HSC Hermes - KHC Strawberries

Bericht  Pieter wo nov 05, 2008 4:50 pm

Chris-is-tof schreef:
Koen schreef:Niet om iemand te beledigen maar ik vindt dat we zo moeten beginnen denk dat dit de succesvolste formatie, op mezelf uitgezonderd dan maarja, ga mezelf niet op de bank zetten Very Happy . (hou geen rekening met randzaken zoals weinig trainen en te laat komen).
Olivier Onbepaald Thom

Pieter Koen Amir

Roy

Bjorn Casper Tim

Robbert



Ik snap 1 ding niet, waarom staat Bjorn ineens achter (in de verdediging) ingedeeld terwijl hij tot nu toe alle wedstrijd midden heeft gespeeld, en terwijl (volgens mij) zijn plaats op het middenveld is, als ik het goed heb linksmidden. Dus daar kan hij ook het beste de komende wedstrijd staan en dan ga ik of Thomas wel gewoon linksachter staan!
Dit is trouwens ook wel een aandachtspuntje voor wedstrijdjes tijdens de training, ik schreeuw het vaak genoeg op het veld, vind het jammer dat niemand het (wilt) horen. Het gaat even om het wisselen of overnemen van posities.
Voor de zondag-wedstrijden of wedstrijdjes op de training kunnen we positiewisselingen bespreken. Maar tijdens het spelen van de wedstrijden neem je elkaars positie's over totdat het spel even stil ligt (tenzij je snel met elkaar hebt kunnen bespreken dat jij tijdelijk van positie wisselt), dan gaat iedereen gewoon weer snel terug naar eigen positie.
Dit heb ik nog niet echt gemerkt in de zondag-wedstrijden maar met partijtjes tijdens de training sta ik tegenwoordig de hele tijd aan te vallen terwijl ik in het begin toch echt duidelijk zeg waar ik sta, en dat is gewoon mijn eigen positie linksachter.
Ik vind dat hier even wat aandacht aan besteed moet worden voor het ook zover komt in de zondag-wedstrijden!

Lol chris over die positiewisselingen: Links achter en links midden wisselen niet heel vaak van positie, omdat wij nou eenmaal geen backs hebben die veel en sterk opkomen (als in: ik heb nog nooit van een links back van ons bij de andere cirkel gezien). Links midden en links voor switchen wel veel vaker van plek omdat die schakels samen langs elkaar schuiven in de aanval, vandaar...

Ook in de trainingspartijtjes speel je overal op het veld omdat dat vaak maar 5v5 o.i.d is, dan heb je geen vaste plek en blijf je constant rouleren...

Pieter

Aantal berichten : 10
Registratiedatum : 31-10-08
Leeftijd : 34
Woonplaats : Groningen

Terug naar boven Ga naar beneden

Voorbeschouwing HSC Hermes - KHC Strawberries Empty Re: Voorbeschouwing HSC Hermes - KHC Strawberries

Bericht  Chris-is-tof wo nov 05, 2008 5:01 pm

Pieter schreef:
Chris-is-tof schreef:
Koen schreef:Niet om iemand te beledigen maar ik vindt dat we zo moeten beginnen denk dat dit de succesvolste formatie, op mezelf uitgezonderd dan maarja, ga mezelf niet op de bank zetten Very Happy . (hou geen rekening met randzaken zoals weinig trainen en te laat komen).
Olivier Onbepaald Thom

Pieter Koen Amir

Roy

Bjorn Casper Tim

Robbert




Ik snap 1 ding niet, waarom staat Bjorn ineens achter (in de verdediging) ingedeeld terwijl hij tot nu toe alle wedstrijd midden heeft gespeeld, en terwijl (volgens mij) zijn plaats op het middenveld is, als ik het goed heb linksmidden. Dus daar kan hij ook het beste de komende wedstrijd staan en dan ga ik of Thomas wel gewoon linksachter staan!
Dit is trouwens ook wel een aandachtspuntje voor wedstrijdjes tijdens de training, ik schreeuw het vaak genoeg op het veld, vind het jammer dat niemand het (wilt) horen. Het gaat even om het wisselen of overnemen van posities.
Voor de zondag-wedstrijden of wedstrijdjes op de training kunnen we positiewisselingen bespreken. Maar tijdens het spelen van de wedstrijden neem je elkaars positie's over totdat het spel even stil ligt (tenzij je snel met elkaar hebt kunnen bespreken dat jij tijdelijk van positie wisselt), dan gaat iedereen gewoon weer snel terug naar eigen positie.
Dit heb ik nog niet echt gemerkt in de zondag-wedstrijden maar met partijtjes tijdens de training sta ik tegenwoordig de hele tijd aan te vallen terwijl ik in het begin toch echt duidelijk zeg waar ik sta, en dat is gewoon mijn eigen positie linksachter.
Ik vind dat hier even wat aandacht aan besteed moet worden voor het ook zover komt in de zondag-wedstrijden!

Lol chris over die positiewisselingen: Links achter en links midden wisselen niet heel vaak van positie, omdat wij nou eenmaal geen backs hebben die veel en sterk opkomen (als in: ik heb nog nooit van een links back van ons bij de andere cirkel gezien). Links midden en links voor switchen wel veel vaker van plek omdat die schakels samen langs elkaar schuiven in de aanval, vandaar...

Ook in de trainingspartijtjes speel je overal op het veld omdat dat vaak maar 5v5 o.i.d is, dan heb je geen vaste plek en blijf je constant rouleren...

Nice Piet!
Het gaat mij totaal niet om een speciale positie, ik sprak inderdaad een beetje door elkaar. Maar het gaat mij over het positiewisselen in het algemeen. Ik zie dat Sander de laatste tijd ook constant voor aan het spelen is. Dat is omdat wij achter weggedrukt worden in de partijtjes. En in partijtjes is het de bedoeling dat je op een klein veld op de juiste positie kunt staan! Dus daar speel je inderdaad ook op veel plaatsen, maar er is gewoon een positie bepaald, we krijgen daar toch ook voor de partijtjes de tijd voor om dat te beslissen.

En ik moet eerlijk zeggen, als ik kan, loop ik op! Zo zie ik toch redelijk vaak de cirkel rand en wissel ik ook vaak van positie met de linksmidden! In de wedstrijden zelf gaat het ook nog niet echt fout heb ik al gezegd, maar voordat het wel gaat gebeuren vind ik dat we er maar een aandachtspuntje van moeten maken!
Ik vind het helemaal niet erg om eventjes aan te vallen of eventjes in de aanval te staan, maar ik wil er niet de hele tijd staan, ik kan dat niet en wil gewoon terug naar mijn eigen plaats maar als daar een aanvaller staat die moe is, kan ik niet terug. Dus dan heb ik ineens een probleem.

En het gaat mij er niet om of ik het nou helemaal precies juist vertel, het gaat mij erom dat ik het zie en dat ik zeker weet dat er ook een paar anderen zijn die zien of merken dat dit gebeurd tijdens het spelen en ik wil graag dat hier wat afspraken over komen. Daar kan ik nu ook wel al wat voorbeelden van noemen:

- Bij stilliggend spel na een positiewisseling, iedereen direct terug naar eigen positie.
Hier zou je een uitzonderingsregel bij kunnen doen:
-... Tenzij de spelers met elkaar hebben overlegd over een tijdelijke positiewisseling

Chris-is-tof

Aantal berichten : 17
Registratiedatum : 31-10-08
Leeftijd : 32
Woonplaats : Den Helder

Terug naar boven Ga naar beneden

Voorbeschouwing HSC Hermes - KHC Strawberries Empty Re: Voorbeschouwing HSC Hermes - KHC Strawberries

Bericht  Petterpils wo nov 05, 2008 5:46 pm

Koen schreef:Niet om iemand te beledigen maar ik vindt dat we zo moeten beginnen denk dat dit de succesvolste formatie, op mezelf uitgezonderd dan maarja, ga mezelf niet op de bank zetten Very Happy . (hou geen rekening met randzaken zoals weinig trainen en te laat komen).
Olivier Onbepaald Thom

Pieter Koen Amir

Roy

Bjorn Casper Tim

Robbert


Vindt het wel leuk om te horen dat jullie me weer willen zien spelen Very Happy

OFFtopic: leuk om te zien dat er eindelijk een echte discussie ontstaat!

ONt.:
Ik ben het met Christof op twee punten eens:
1. Zie niet helemaal in waarom Bjorn naar achteren zou komen, terwijl er meerdere linksbacks mogelijk zijn om die positie in te vullen.. Ik vind op de trainingen Christof een van de betere verdedigers en een van de weinige waar ik echt met moeite langs kom.. (jammer dat je zo'n mafkees bent ghehe) en Thomas laat nooit z'n man lopen.. Bovendien speelt Pieter daar ook behoorlijk.. Waarom dan een pure middenvelder (die af en toe te veel risico neemt) naar achteren halen..

2. Idd heel raar dat op de training opeens spitsen willen verdedigen en andersom?! Je traint toch om beter op je positie te worden? Ik zie het nut er niet van in als bijv. Thomas opeens leert scoren als ie nooit middenveld of aanval speelt.. Ik roep niet voor niets elk partijtje op de training dat we eerst posities door moeten nemen, en ik denk dat 'mijn' teams op de training dan vaak ook wel behoorlijk staan.. (uitzonderingen daargelaten, bijvoorbeeld in een team met alleen aanvallers of verdedigers etc.)

Oneens:
Het switchen kan wel zonder problemen verlopen; Amir en ik switchen aan de rechterkant vaak prima en zonder comminicatie, maar ik denk dat dat ook makkelijker gaat als het samenspel beter loopt.. Waar ik Chris net een compliment gaf voor zn verdedigen, vind ik dat zn passing wel beter kan.. de zijlijn krijgt soms meer ballen dan je teamgenoten..

Verder over jouw opstelling Koen:
Waarom laat je een topmiddenvelder als Thom in de voorhoede staan?? Zonde van zn techniek en loopvermogen en ik denk dat we voldoende scorende spitsen hebben, maar dat ze elkaar voornamelijk door het rare wisselsysteem voorin niet goed kunnen vinden..
Ook mag, ondanks dat ik misschien wel de grootste voorstander ben van zijn komst, Casper op de training nog iets meer laten zien dan dat ie tot nu toe heeft gedaan voordat hij een plaatsje in jouw basisopstelling verdiend, vind ik..

Petterpils
Admin

Aantal berichten : 85
Registratiedatum : 29-10-08
Leeftijd : 39
Woonplaats : Den Haag / Huisduinen

http://everyoneweb.com/hermesheren1

Terug naar boven Ga naar beneden

Voorbeschouwing HSC Hermes - KHC Strawberries Empty Re: Voorbeschouwing HSC Hermes - KHC Strawberries

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum