Hermes Heren 1 Forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Voorbeschouwing HSC Hermes - KHC Strawberries

+9
Carlebur
Koen
King Amir
Blindganger
Bartje
thomas
Chris-is-tof
Petterpils
iddo
13 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Voorbeschouwing HSC Hermes - KHC Strawberries - Pagina 2 Empty Re: Voorbeschouwing HSC Hermes - KHC Strawberries

Bericht  Koen wo nov 05, 2008 6:37 pm

Ik zal proberen mijn keuzes uit te leggen.

Robbert:

Bjorn in de verdediging:
Ik vind bjorn een hockeyer die zeer goed binnen de disipline spelen, hij kan denk ik een speler uit de wedstrijd spelen en dus wat minder opkomt. Ik vind christof wel creatiever maar minder gedisiplineerd. Met de komst van Casper die ik nog ken van heren van 3, 4 jaar geleden. Hij is een speler met een hoge creatieve input, en hij komt af en toe goed op, bjorn kan denk ik beter dan christof deze gaten dicht lopen.

Thom: De oude heren1 leden kennen thom niet uit zijn rechtsvoor tijd. Ik vond hem hier het best spelen, hij is snel heeft een actie + hij scoort. Verder is hij goed in combinatie met amir en zet hij goed druk.

Koen

Aantal berichten : 34
Registratiedatum : 31-10-08
Leeftijd : 113
Woonplaats : Amsterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Voorbeschouwing HSC Hermes - KHC Strawberries - Pagina 2 Empty Re: Voorbeschouwing HSC Hermes - KHC Strawberries

Bericht  Carlebur do nov 06, 2008 5:12 pm

Ik ben het eens met Koen, Thom langejan is erg goed op de rechts voor positie. Ik heb ook een favoriete opstelling gemaakt. Ik denk dat dit gewoon de beste opstelling is.

Olivier Olivier Olivier

Olivier Olivier Olivier

Olivier

Olivier Olivier Olivier

Olivier

Maar dan wel gewoon met de punt naar voren.
Maar als dat niet kan ga ik voor deze opstelling:,
Spitsen trio:
Olivier- Max- X
Amir - Koen S - Thom
Roy
Sander - Casper - Tim
Robbert


Max en ik omdat ik denk dat wij twee beste duo zijn die er is, moet alleen een trio worden en weet ik nog niet wie ik zou kiezen.
Amir op links omdat kneiter goede middenvelder is en zelfde geld voor THom en Koen S. Roy als voorstopper omdat ik vind dat zijn kracht verloren gaat omdat hij alles moet opvangen achter in de verdediging omdat het anders helemaal fout loopt. Dus iets naar voor waar hij wel kan opkomen. Sander vind ik laatste man niet het sterkst maar een ontzettend goede verdediger dus schuif ik hem naar Links achter. Casper gorter kan het conditioneel nog niet aan en plaats ik hem Laatste man daar heeft hij afgelopen Heren-jaren ook veel gespeeld en zijn vruchten afgeworpen. Tim is beste rechts achter maar zie ik ook graag op middenveld, maar THom is beter op middenveld. Robbert spreekt voor zich.

Iemand hier niet mee eens? Of suggeste voor X

Carlebur

Aantal berichten : 52
Registratiedatum : 04-11-08
Leeftijd : 34
Woonplaats : Huisduinen

Terug naar boven Ga naar beneden

Voorbeschouwing HSC Hermes - KHC Strawberries - Pagina 2 Empty Re: Voorbeschouwing HSC Hermes - KHC Strawberries

Bericht  sannie do nov 06, 2008 11:28 pm

jaah olie ben het wel met je eens hier mijn aanvullig op jou mening Wink

olivier-max-jaap

amir-koen-thom

christof-roy-tim-sander

robbert

ik bij ga ik van uit dat casper nog niet wedstrijd fit is of nog geen lid is
want anders zou ik hem naast roy zetten en sander verplaatsen naar de plek van christof
en tim rechts achter zetten

verder jah vind ik dit het sterkst mogelijk middenveld en zeer aanvallend
en daarom heb ik ook een iets defensie verdediging gekozen(als casper meedoet??)
waar je als aanvaller niet zo snel langs komt
verder spitsen jah mogen van mijn nog wel meer rendament hebben maarja hoop kwestie van tijd Wink

sannie

Aantal berichten : 41
Registratiedatum : 02-11-08
Leeftijd : 32
Woonplaats : Den Helder

Terug naar boven Ga naar beneden

Voorbeschouwing HSC Hermes - KHC Strawberries - Pagina 2 Empty Re: Voorbeschouwing HSC Hermes - KHC Strawberries

Bericht  Carlebur vr nov 07, 2008 12:24 am

sanie schreef:verder spitsen jah mogen van mijn nog wel meer rendament hebben maarja hoop kwestie van tijd Wink

Jaap, Olivier, Max, Ruben, Koen, Bart, Iddo.
Zeven man voor 3 posities. Door het wisselen krijg ik bijna geen gevoel met mijn medespitsen. Met Max heb ik nog meeste chemie vind ik. Tevens krijg je als spits geen passjes vanuit het middenveld waarmee je de verdediging opengooit of in 1 x door kan gaan. Het is meer van spits naar spits werk, dat is erg jamemr en gaat ten koste van de dynamiek in het spel.
Dat betreft mijn tegenargumten. Ik moet ook zeggen dat je wel een punt hebt, ondanks het weinige gevoel met mijn medespitsen mag er meer gescoord worden van de kansen die we wel krijgen.

Carlebur

Aantal berichten : 52
Registratiedatum : 04-11-08
Leeftijd : 34
Woonplaats : Huisduinen

Terug naar boven Ga naar beneden

Voorbeschouwing HSC Hermes - KHC Strawberries - Pagina 2 Empty De wedstrijd

Bericht  De Coach vr nov 07, 2008 12:34 am

Heren,
goedenavond. Wat lees ik allemaal. Interessante voorbeschouwingen. Kijk dat is nou handig voor mij. Dat scherpt mijn knarsende gedachten. Wie moet/wil waar en met elkaar? Elke week hoofdbrekens. Ja jullie denken natuurlijk: appeltje, eitje. Maar jullie moeten begrijpen dat daar een langdurig en inspannend denkproces aan vooraf gaat. Tim in de spits of toch maar weer rechtsachter? Om zomaar even een terugkerend dilemma te noemen. Gelukkig komt met het naderen van de wedstrijd de heldere blik op tijd terug en Tim dus gewoon weer rechtsachter. Maar zou Tim ook laatste man... En meteen is de twijfel weer daar. En opeens is ook Casper weer lid en was dat niet een ..... En Sander dan? Waar komen opeens zijn opkomende neigingen vandaan? Puzzelen, puzzelen, puzzelen. Zijn er zekeheidjes. Jawel Robbert in het doel. Maar verder... een basisopstelling bijvoorbeeld. Wat is daar nu precies het nut van. Zomaar even en vraagje terug. Is de eindopstelling bijvoorbeeld niet belangrijker. De wedstrijd kan toch in de laatste minuut nog net even beslist worden. Die aardbeien van zondag die willen we toch graag als jam terug laten rijden naar IJmuiden met een biertje als bedankje natuurlijk. Vergeet ook niet dat we met 16 man aan de bak gaan. De juiste combinaties vinden daar zal de winst behaald kunnen worden. Wie beweegt het best van zijn tegenstander weg: op tijd en voldoende om aan te nemen en een vruchtbare voortzetting te creeren. Ach, mooie woorden. Zondag de daden?! Goed om te lezen dat jullie gretig en gulzig zijn. Het moet kunnen lukken. O ja ik ben natuurlijk altijd bereid om goede adviezen te overwegen... haha. En ja en het advies voor deze week is natuurlijk weer:

zaterdagavond weer op tijd tussen de dekentjes, 5 kirrende sms-jes voor een goede manlijke nachtrust en zondagochtend weer fris en fruitig op om ..te vlammen!!!

Veel genoegen met het Keulse water
De Coach

De Coach

Aantal berichten : 2
Registratiedatum : 07-11-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Voorbeschouwing HSC Hermes - KHC Strawberries - Pagina 2 Empty Re: Voorbeschouwing HSC Hermes - KHC Strawberries

Bericht  Carlebur vr nov 07, 2008 12:50 am

COACHIE!!!
Leuk je hier te zien, Leuke van die jam! Uhm met de basis opstelling wordt eigenlijk ook een btje de sterkste opstelling bedoeld. Dus voor die momenten om het laatste btje gas te geven.,.

Carlebur

Aantal berichten : 52
Registratiedatum : 04-11-08
Leeftijd : 34
Woonplaats : Huisduinen

Terug naar boven Ga naar beneden

Voorbeschouwing HSC Hermes - KHC Strawberries - Pagina 2 Empty Re: Voorbeschouwing HSC Hermes - KHC Strawberries

Bericht  Petterpils vr nov 07, 2008 2:19 am

Gelukkig coach ik dacht ffies dat ik zondag in de spits mocht meeverdedigen Razz Leuk dat je er bent, dat zorgt weer voor meer reacties hier bij dit populaire onderwerp.. Ik kan me voorstellen dat het lastig is, ik ging het net proberen en het is moeilijk om de 'perfecte' opstelling te bedenken. Ik denk dat dit mijn favoriete is, maar ik ben nu alweer aan het twijfelen.. euhm succes ermee hea Razz

Olivier Max
Koen S.
Koen B.Amir
Thom
ChristofRoyCasperTim
Robbert

Petterpils
Admin

Aantal berichten : 85
Registratiedatum : 29-10-08
Leeftijd : 39
Woonplaats : Den Haag / Huisduinen

http://everyoneweb.com/hermesheren1

Terug naar boven Ga naar beneden

Voorbeschouwing HSC Hermes - KHC Strawberries - Pagina 2 Empty veel te serieus

Bericht  redhatt11 za nov 08, 2008 2:45 am

wie heeft er nu aids want dat kan ik nog niet uit de verhalen opmaken?! Rolling Eyes

ik bijt wel de spits af om op mijn vraag terug te komen ik niet!! of tim moet het me onlangs gegeven hebben... of jaap want ik hoorde een gerucht tijdens onze intesieve training van vrijdag dat jaap ook aids heeft maar tenzij je het kan krijgen van world of warcraft spelen heb ik het niet want hoe raar het ook klinkt ik heb het nog niet gedaan met de hunk van het team wat een schande is uiteraard. Maar dat is mede te danken aan de uitsmijters van de pimpandoer want ik mag er nooit in blijkbaar heb je zoiets als een glazen luifel voor je ogen nodig en een WOW (world of warcraft) edition legendary pasje hebben, laat ik die nu toevallig niet hebben tot mijn verbazing kom ik er dus niet in dat is mijn reden. wat is die van jullie


---> Vriendje Schilder!! De enige goeie discussie hier op t forum ga ik niet laten verpesten door jouw aids-onderwerp Suspect
Voor jou en alle anderen die hier graag op door willen gaan heb ik je eigen forumpje geopend:
Bij Algemeen -> Overigen -> Ruben's eigen HIVorum kun je al je geslachtsziektes (laten) behandelen.. succes! Rolling Eyes
Met vriendelijke groet, # 7

redhatt11

Aantal berichten : 9
Registratiedatum : 04-11-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Voorbeschouwing HSC Hermes - KHC Strawberries - Pagina 2 Empty Re: Voorbeschouwing HSC Hermes - KHC Strawberries

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum